[Wle-nl] OK, kom ik toch Re: 7/1 al voldoende hulp Re: workshop 7 januari

Hans Muller j.m.muller op hccnet.nl
Di Dec 27 12:49:53 CET 2016

Dag Kees en andere naturalisten,

OK, kom ik toch. Misschien is het goed om met Martin in contact te komen
(email?) over een Excel en filemap van zijn donatie die hij nodig heeft
voor opladen met Pattypan. Dan kunnen we ter plaatse echt iets doen.

Groeten, hansmu