[Wle-nl] OK, kom ik toch Re: 7/1 al voldoende hulp Re: workshop 7 januari

Di Dec 27 17:39:14 CET 2016

Ik heb bij Pattypan gemerkt dat de uploadsnelheid echt afhankelijk is van
je bandbreedte. Geen idee hoe die bij Natuurplaza in Nijmegen is?
Maar als we al met 8 personen op het internet zitten is het misschien wat
teveel gevraagd om dan ook nog een grote pattypan upload te doen....

Ciell