[Wle-nl] 7/1 al voldoende hulp Re: workshop 7 januari

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Di Dec 27 12:04:53 CET 2016

Ha Hans, ik had juist gehoopt dat jij de upload van grote hoeveelheden illustraties zou begeleiden (Martin Stevens). Dan blijven er nog 7 mensen over voor Ciell, Sander en mij. Als iedereen komt is dat geen overbodige luxe lijkt mij.

Groeten,  Kees