[Wle-nl] Fwd: Afbeeldingen Ecomare & Wikipedia

Sandra Rientjes - Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Wo Dec 14 15:02:35 CET 2016

Inderdaad schitterende afbeeldingen!  Bedankt voor je werk, Romaine.

groet,

Sandra

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht