[Wle-nl] workshop 7/1 soorten

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Wo Dec 14 20:06:30 CET 2016

Beste mensen,

Ik hoor net dat natuurfotograaf Martin Stevens op de workshop wil komen;
hij heeft duizenden foto's en wil ze ook graag delen.

Kunnen wij hem een beetje op weghelpen? Ik ga er vanuit dat hij een laptop
en enkele draagbare harde schijven meeneemt maar ik heb geen idee hoe we
dat een beetje snel kunnen verwerken.

Het zou best kunnen dat er nog een aantal natuurfotografen komen (1 tot 3)

Met groet

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) s.turnhout op soortenNL.nl <secretaris op voff.nl>
(t) 06 282 25 990
(w) www.soortenNL.nl <http://www.voff.nl/>
(fb) /soortenNL/ <https://www.facebook.com/soortennl/>

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen