[Wle-nl] Overleg gisteren

Wo Nov 9 20:38:05 CET 2016

Hoi,

Ik kreeg het niet mee dat er mensen niet bij aanwezig konden zijn, maar zou
dit inderdaad ook heel erg jammer vinden!
In een andere week wordt het voor mij wel lastig om naar Utrecht te komen
helaas: 6 december valt in mijn vakantie en is makkelijk planbaar voor mij.
Maar ik zie graag een Doodle, wie weet waar we nog toe komen!

Groetjes, Ciell