[Wle-nl] Overleg gisteren

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Nov 9 16:54:31 CET 2016

Hallo allemaal,

Voor de mensen die er gisteren niet bij waren. We hebben naar aanleiding
van het overleg 2 datums geprikt.

6 december om 13:30 uur gaan we brainstormen over de toekomst van project
natuur en
20 december om 19:30 uur staat de "normale vergadering" op het programma om
19:30 uur via Skype

Betreft 6 december dacht ik gisteren te horen dat niet iedereen kan. Mijn
voorstel is om deze datum opnieuw te prikken middels een doodle. Het zou
toch handig en fijn zijn om compleet te zijn. Ik hoor het graag even!