[Wle-nl] WCN

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Di Nov 8 17:28:18 CET 2016

Een samenvatting;

Bij wijze van introductie schets ik in zevenmijlslaarzen de geschiedenis
van de veldbiologie om uit te komen in het hier en nu waar we voor de
uitdaging staan om alle kennis en informatie die we hebben opgedaan in
grofweg honderd jaar natuurstudie te ontsluiten via wikipedia.

Lijkt me mooi toch?

Met groet

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) secretaris op voff.nl
(t) 06 282 25 990
(w) www.voff.nl // *www.soortenbescherming.nl
<http://www.soortenbescherming.nl/>*

*Meer natuur voor meer sporters? **Like de
video http://www.natuurprijs.nl/inzendingen/sporters-voor-natuur
<http://www.natuurprijs.nl/inzendingen/sporters-voor-natuur>*

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen