[Wle-nl] Overleg gisteren

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Do Nov 10 10:17:13 CET 2016

Ja ik vind het ook fijn als iedereen erbij kan zijn. Een doodle is een soort datumprikker neem ik aan?
Groetjes, Kees
----Origineel Bericht----
Van : ciell.wikipedia op gmail.com
Datum : 09/11/2016 20:38
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] Overleg gisteren

     Hoi,

    Ik kreeg het niet mee dat er mensen niet bij aanwezig konden zijn, maar zou dit inderdaad ook heel erg jammer vinden!

   In een andere week wordt het voor mij wel lastig om naar Utrecht te komen helaas: 6 december valt in mijn vakantie en is makkelijk planbaar voor mij.

  Maar ik zie graag een Doodle, wie weet waar we nog toe komen!

 Groetjes, Ciell

  Op 9 november 2016 16:54 schreef Sindy Meijer