[Wle-nl] Bioreservaten

Wo Sep 21 17:20:09 CEST 2016

Hoi Sandra,

Volgens mij hebben we de Werelderfgoedlijst
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Werelderfgoedlijst> ook op Wikipedia, haha.
Daar missen we er inderdaad ook nog wat in (vaak is alleen de plaats of het
land gelinkt, zie ik), dus dat zou een mooie aanvulling zijn!

Je vraagt mensen dan wel om over een heel specifiek onderwerp te schrijven,
vinden jullie dat geschikt voor een themaweek?

Groetjes,
Ciell