[Wle-nl] Bioreservaten

Sandra Rientjes - Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Di Sep 20 09:41:21 CEST 2016

Hallo Ciell,

Leuk!
Als je de lijst langer wilt maken kun je denken aan World Heritage Sites.
Daar zijn ook 45 natuurgebieden bij.  (zie lijst
<http://whc.unesco.org/en/list/?search=&searchSites=&search_by_country=&region=&search_yearinscribed=&themes=7&criteria_restrication=&type=natural&media=&order=country&description=>)
Maar ik weet niet hoeveel overlap er is met de Biosphere Reserves.

Als er meer informatie nodig is, zouden we UNESCO kunnen benaderen om te
vragen om een data- of contentdonatie?  Is maar een idee.  (komt
 opborrelen ivm mijn verleden bij een natuurbeschermingsorganisatie, denk
ik 😀)

Groet,

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht