[Wle-nl] Bioreservaten

Sandra Rientjes - Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Wo Sep 21 17:33:15 CEST 2016

Hoi Ciell,

Ik heb niet een concreet idee of voorstel - was maar een reactie op de
vraag of de Biosphere lijst alleen voldoende was....

(Overigens:  een internationaal event over Natura2000 sites is ook wel
leuk.....  😀)

groet,

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht