[Wle-nl] Schrijfcursus Thijsseweek

Kees van Vliet kvliet op planet.nl
Za Okt 10 22:59:48 CEST 2015

Oeps, ik zie dat mijn onderzoek nog niet diepgaand genoeg is geweest. Dit zal mogelijk niet-zoete tegenkrachten binnen de Association losmaken (het begrip ‘gebruiker’ krijgt hier overigens wel een voor mij geheel nieuwe inkleuring). Mocht het mij slecht vergaan dan heb ik in elk geval gestreden voor een nobel principe. Ik leg mijn lot in jullie handen.

Met bedremmelde groeten,  Kees

From: Ciell Wikipedia
Sent: Saturday, October 10, 2015 10:38 PM
To: k.vliet op kpnmail.nl ; ProNat projectteam
Subject: Re: [Wle-nl] Schrijfcursus Thijsseweek

Aiaiai, wat een opruiende mail tref ik op deze late zaterdagavond aan in mijn mailbox.

Heb je in je overwegingen de gevoelen=s van de leden van de in Nederland opgerichte Association of Stroopwafel Addicts wel meegenomen? Deze organisatie strijdt voor het behoud van deze Hollandse delicatesse bij alle nationale en internationale activiteiten!

Ciell