[Wle-nl] Workshop Naturalis

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Di Sep 22 20:59:03 CEST 2015

Ik doe ook mee. Lijkt me belangrijk om Naturalis te laten zien dat we dit soort contacten heel serieus nemen (ondanks de soms gebrekkige communicatie aan hun kant). Kan ook werken als een positief signaal van ons aan de natuurorganisaties waarmee we graag aan de slag willen. Investeren in het netwerk dus.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : hans.muller op naturalis.nl
Datum : 22/09/2015 15:13
Aan : meijer op wikimedia.nl, wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] Workshop Naturalis
Was net bij Sylvia Schwenke (bieb) en vroeg
* zaterdag 31 oktober 13-16:00 uur. Eind van de week zeggen ze ja ofte nee.
* boden aan opgegeven boeken klaar te leggen
* tijd misschien te krap? Zeker als ik nog een spreekster/wandeling door het museum erbij kan krijgen etc.
* komt allen, zou leuk zijn als we de natuurverenigingen kunnen bereiken, eventueel als opmaat voor iets groters bij hen. Ik ga nog langs bij Sander Pieterse hier. Anderen polsen?
* communicatie bij Naturalis is al voor interne workshop/hele project op en af...
* dus bekend maken via eigen kanalen van belang.
Even afwachten of bieb akkoord. wat vinden jullie? Dick en Weeveejee deden misschien mee.
Groeten, hansmu