[Wle-nl] Workshop Naturalis

Hans Muller hans.muller op naturalis.nl
Di Sep 22 15:13:30 CEST 2015

Was net bij Sylvia Schwenke (bieb) en vroeg

* zaterdag 31 oktober 13-16:00 uur. Eind van de week zeggen ze ja ofte nee.
* boden aan opgegeven boeken klaar te leggen
* tijd misschien te krap? Zeker als ik nog een spreekster/wandeling door
het museum erbij kan krijgen etc.
* komt allen, zou leuk zijn als we de natuurverenigingen kunnen bereiken,
eventueel als opmaat voor iets groters bij hen. Ik ga nog langs bij Sander
Pieterse hier. Anderen polsen?
* communicatie bij Naturalis is al voor interne workshop/hele project op en
af...
* dus bekend maken via eigen kanalen van belang.
Even afwachten of bieb akkoord. wat vinden jullie? Dick en Weeveejee deden
misschien mee.

Groeten, hansmu