[Wle-nl] Workshop Naturalis

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Wo Sep 23 22:12:59 CEST 2015

Sorry Hans, ik kom niet helemaal uit je telegramstijl...
Ik reageer inline.

Op 22 september 2015 15:13 schreef Hans Muller <hans.muller op naturalis.nl>:

> Was net bij Sylvia Schwenke (bieb) en vroeg
>
> * zaterdag 31 oktober 13-16:00 uur. Eind van de week zeggen ze ja ofte
> nee.

Duidelijk, 31 oktober zou ik eventueel kunnen.

> * boden aan opgegeven boeken klaar te leggen

We hebben de literatuurlijst van de vorige keer nog, die kunnen we
eventueel aanvullen?

> * tijd misschien te krap? Zeker als ik nog een spreekster/wandeling door
> het museum erbij kan krijgen etc.

Dan is het te krap ja, licht ook aan de Wikipedia-ervaring van de
deelnemers natuurlijk. Maar een middagje schrijven is niet gek, hoewel een
rondje door het museum vaak meer deelnemers trekt.

> * komt allen, zou leuk zijn als we de natuurverenigingen kunnen bereiken,
> eventueel als opmaat voor iets groters bij hen. Ik ga nog langs bij Sander
> Pieterse hier. Anderen polsen?

Heb je Natuurverenigingen in gedachten? Heeft Naturalis contacten naar wie
we het kunnen communiceren? Moet wel zsm, voor de meeste nieuwsbrieven
zullen we met 31 oktober al te laat zijn, die komen twee- of
driemaandelijks uit.

> * communicatie bij Naturalis is al voor interne workshop/hele project op
> en af...

Snap ik niet, wat bedoel je hiermee? "op en af"? Ze doen het soms wel en
soms niet?

> * dus bekend maken via eigen kanalen van belang.

 Ook voor onze eigen nieuwsbrief zijn we aan de late kant, die staat al
klaar om verzonden te worden. Op de website en op Facebook & Twitter zal
nog wel gaan.

> Even afwachten of bieb akkoord. wat vinden jullie? Dick en Weeveejee deden
> misschien mee.
>
> Groeten, hansmu

Vriendelijke groet, Ciell