[Wle-nl] Fwd: Nederlandsche vogelen online!

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Di mei 12 13:00:52 CEST 2015

Hoi,

Ik denk dat de vrijgave wel een persbericht verdiend. Marieke van het KB
verwacht dat hun voor 1 juni een persbericht uitdoen. Ze wil ook graag dat
dan de afbeeldingen aan alle artikelen toegevoegd zijn, maar in het
Biologiecafé loopt nog een discussie over de meerwaarde van deze
afbeeldingen voor de artikelen. De stelling is dat de afbeeldingen de
vogels wat onnatuurlijk weergeven, wat de illustratie niet ten goede komt.

Ik weet dus niet of ze zomaar bij de artikelen komen.... Maar ik zou er
zeker ook aandacht aan geven op Facebook en Twitter!

Ciell