[Wle-nl] Fwd: Nederlandsche vogelen online!

Ma mei 11 13:24:15 CEST 2015

En leuk berichtje op Facebook en Twitter? Is dat ook opportuun?

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/