[Wle-nl] Projectplan

Nolda Straatman noldastraatman op gmail.com
Do Okt 2 09:50:00 CEST 2014

Hallo Dick,

We gaan idd alle opmerkingen verzamelen en er dan naar kijken. Ik kom er
voor zondag dus niet aan, dan kan iedereen opmerken wat hij/zij wil en
kunnen we daarna verder kijken.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

nl.linkedin.com/in/noldastraatman/
Twitter @StraatmanNolda
Twitter @NoldasLifestyle