[Wle-nl] Projectplan

Dick Bos bosdick op gmail.com
Wo Okt 1 17:26:40 CEST 2014

Dag,
misschien is het een idee om alle opmerkingen in de kantlijn even te
verwerken op enig moment. Ik vond het aanvankelijk een heel helder en
inspirerend verhaal, maar zoals het er nu bij staat kan ik er eerlijk
gezegd niet zoveel wijs meer uit. Er zitten ook een aantal opmerkingen in
blauw tussen waarvan ik het vermoeden heb dat we die misschien eerst eens
rustig moeten bespreken, omdat het lijkt alsof hiermee het project een
andere invulling krijgt.
groet,
db