[Wle-nl] Rolverdeling zondag 5 oktober Naturalis.

Ellen Busink busink op wikimedia.nl
Di Sep 30 16:46:50 CEST 2014

Hallo iedereen,

Het is bijna zo ver! Ik heb voor het gemak een klein overzichtje gemaakt
met wie, wat, waar, wanneer doet :) mocht je nog vragen hebben of mocht er
iets ontbreken e-mail me gerust. Kantoor zal op elk onderdeel ondersteuning
bieden waar nodig en vooral ook in contact staan met Naturalis zelf.

Rolverdeling zondag 5 oktober Naturalis

Programma deelnemers schrijfworkshop:

Wie?

11:30 - 12:15 Opbouwen

Allen

12:30 - 13:00 Inloop in de bibliotheek

Nolda

13:00 - 13:45 Uitleg over hoe Wikipedia werkt. Presentatie via beamer

Ciell

13:45 - 15:00 Deelnemers gaan zelf aan de slag met schrijven

Begeleiden: Jurgen, Dick, Vadim en Ciell

15:00 - 15:45 Museum bezoek

Allen

15:45 - 16:20 Schrijven

Begeleiden: Jurgen, Dick, Vadim en Ciell

16:20 - 16:30 Bibliotheek afsluiten en lopen naar Auditorium

Jurgen, Dick, Vadim en Ciell

16:30 - 17:00 Prijsuitreiking WLE. Presentatie via beamer.

Presentatie: Nolda, Marlon en Charlotte (juryvoorzitter)

17:00 - 17:30 Afsluitend drankje

Allen

17:30 - 18:00 Afbouwen

Allen

Programma fotografen/prijswinnaars/leden/donateurs

Wie?

15:00 - 15:15 Ontvangst

Nolda

15:30 - 16:20 Museum bezoek

Allen

16:30 - 17:00 Prijsuitreiking WLE via beamer +  korte introductie WMNL

Presentatie: Nolda, Marlon en Charlotte (juryvoorzitter)

17:00 - 17:30 Afsluitend drankje

Allen

17:30 - 18:00 Afbouwen

Allen

Fotograaf: Kaspar Bams

We kijken er naar uit jullie zondag te zien in Naturalis!

Met vriendelijke groet,

Ellen Busink
busink op wikimedia.nl