[Wle-nl] Website WMNL t.a.v. Wiki Loves Earth/Project Natuur

Wo Aug 20 10:47:22 CEST 2014

Beste Allen, Romaine,

Helemaal mee eens. Daar komt nog eens bij dat WLE als onderdeel van Project
zou moeten gaan fungeren, dus in hoeverre zou het mogelijk zijn om dit
(Liefst voluit geschreven) als een soort uitklapmenu onder de tap van
Project Natuur komt te staan (bv als je er met je muis over heen beweegt,
zodat er ook andere onderdelen onder kunnen?

Hartelijke Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/