[Wle-nl] Website WMNL t.a.v. Wiki Loves Earth/Project Natuur

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Aug 20 11:14:25 CEST 2014

Hallo allemaal,

Een uitklapmenu is in elk geval niet mogelijk (dat past niet binnen de
structuur van de website). Er is bewust gekozen voor een horizontale
navigatie mogelijkheid.  WLE staat nu als tab onder Project Natuur.

Het kopje veranderen van Project Natuur/WLE naar Project Natuur/Wiki Loves
Earth heeft gezien de lengte niet mijn voorkeur. Het kruimelpad (navigatie
balk) komt dan er vol te staan en op deze pagina:
http://www.wikimedia.nl/pagina/projecten past de titel dan niet meer in het
vlak.

Zoals Romaine aangeeft is het wel een optie om de pagina Project Natuur te
noemen en WLE weg te laten. WLE behoudt dan wel de subpagina binnen Project
Natuur.

Mocht dat laatste jullie voorkeur hebben kan ik dat aanpassen. Ik hoor het
graag.

Op 20 augustus 2014 10:47 schreef Nolda Straatman <noldastraatman op gmail.com>
: