[Wle-nl] Bijhouden van nieuwe gebruiker zonder e-mail

Ellen Busink busink op wikimedia.nl
Di Jun 3 09:59:48 CEST 2014

Hee Ciell,

Dat zijn hele goede punten, ik heb het bericht aangepast en kun je in de
bijlage van deze e-mail vinden. Laat me weten wat jullie vinden :)

Met vriendelijke groet,

Ellen Busink
busink op wikimedia.nl