[Wle-nl] Bijhouden van nieuwe gebruiker zonder e-mail

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Ma Jun 2 18:39:32 CEST 2014

Hoi,

Ik denk dat het goed is om ook te vertellen *hoe* mensen dit mailadres toe
moeten voegen: dat mis ik nog in het bericht.
Daarnaast zou ik nog noemen dat het niet alleen voor winnende foto's, maar
ook voor winnende geluiden is. Vooral om dit onderdeel ook de aandacht te
geven die het verdient.

Groetjes, Ciell