[Wle-nl] Fwd: Kaart ter promotie van de wedstrijd

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Apr 8 13:32:29 CEST 2014

Hey allemaal,

We hebben het net nog even over de kaarten gehad en kwamen tot de volgende
2 zinnen:

Zet Nationale parken op Wikipedia of
Nationale parken op Wikipedia

Ik hoor graag of dit beter is en of jullie je hierin kunnen vinden.