[Wle-nl] Fwd: Kaart ter promotie van de wedstrijd

Dick Bos bosdick op gmail.com
Di Apr 8 14:44:48 CEST 2014

Hoi allen,
Als het gaat om "branding", zou ik zeggen dat je in dit stadium niet meteen
al van de lijn moet afwijken.
Het project heet wiki loves earth. Punt. Die naam willen we erin rammen.
Dat het (in eerste instantie) over de nationale parken gaat is een tweede.
Wij hoeven geen reclame te maken voor nationale parken. We maken reclame
voor ons project. En dat project heet
WLE.
Maar goed. Dat is mijn standpunt. Dat is nu wel duidelijk.
groet,
db