[Wle-nl] Fwd: Kaart ter promotie van de wedstrijd

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Di Apr 8 10:23:55 CEST 2014

Hoi allen,

Wiki Loves Earth zou natuurlijk heel mooi zijn. Maar, denken jullie dat het
voldoende uitdaagt om de achterkant te gaan lezen? Vraag is natuurlijk ook
direct of Wiki [?] Nationale Parken dat wel zou doen.

Wiki [?] Nationale Parken geeft wel meer het idee van een ansichtkaart, en
mensen zullen vermoedelijk eerder  geneigd zijn om ze mee te nemen. Het
idee van die kaarten is dat het eruit ziet als een ansichtkaart.
Ander idee zou zijn om een pakkende tekst te plaatsen die direct slaat op
de fotowedstrijd. Maar het moet niet te lang zijn.....

Vadims idee om een logo mee te nemen is ook goed. Misschien kunnen we een
combinatie maken?

Wat denken jullie? Ben benieuwd!

groetjes,
Denise

Denise Jansen
Communicatie en Community support
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert het hele jaar door diverse activiteiten.
Ook u bent daar van harte welkom. Kijk voor meer informatie op onze website
<http://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*