[Wle-nl] Fwd: Kaart ter promotie van de wedstrijd

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Apr 8 09:42:22 CEST 2014

Hallo Jurgen en Vadim,

Bedankt voor jullie reacties. Betreft de naam Wiki Loves Earth is een
Engels woordmerk en de Nationale parken een Nederlands woordmerk.
Ik ben het met jullie eens dat de hele zin in het Engels beter zou zijn,
maar aangezien het om een woordmerk gaat lijkt deze optie mij niet
mogelijk. Het zelfde geldt wanneer we de zin in het Nederlands zouden doen.
Alleen de projectnaam zou wel een optie zijn maar dat moeten we dan
overleggen met de Nationale Parken.

Op de achterkant van de kaart komt trouwens informatie over het project
zelf te staan.