[Wle-nl] Fwd: Kaart ter promotie van de wedstrijd

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Di Apr 8 10:04:01 CEST 2014

Hoi allen,

Is het een idee om Wiki [?] Nationale Parken te doen? Dan zijn we van het
taal issue af?

Hoor graag van jullie,
Denise

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert het hele jaar door diverse activiteiten.
Ook u bent daar van harte welkom. Kijk voor meer informatie op onze website
<http://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*