[Wle-nl] Fwd: Kaart ter promotie van de wedstrijd

Jurgen NL jurgennl.wp op gmail.com
Ma Apr 7 22:12:53 CEST 2014

Dit is iets waar ik ook al mee zat.
Bijna alle projecten zijn Engels: Wiki Loves *Monuments*, Wiki Loves *Earth*,
en waarom dan ineens Wiki Loves *de Nationale Parken*? Doe het dan gewoon
helemaal in het Engels (of helemaal in het Nederlands). Of, zoals Vadim
aangeeft, gewoon de projectnaam.
Dit vind ik nogal notdone eerlijk gezegd.

Groet,
Jurgen