[WMNL Strategie] Vragenlijst voor donateurs

Siebrand Mazeland s.mazeland op xs4all.nl
Wo Apr 6 00:03:11 CEST 2011

Zoals afgesproken hebben Ziko, Ciell en ik gisteren enige tijd nagedacht
over een vragenlijst voor donateurs. Deze is inmiddels gemaakt en klaar voor
bespreking. Het is de bedoeling dat we bij de bedankmails voor donateurs een
link bijsluiten naar deze vragenlijst.

Daarnaast werken we ook aan een vragenlijst voor (a) partners en (b) lezers
en bewerkers van projecten van Wikimedia. Deze vragenlijsten zijn nog niet
af. We hopen deze maandag 11 april af te ronden in een Skype-call om 21.00.

Als platform hebben we voor nu gekozen voor Google forms.

Volledige URL vragenlijst donateurs:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHNoRkRhclEydGVMckNWX04xMnd
oWUE6MQ
Korte URL vragenlijst donateurs: http://tinyurl.com/wmnl-donateurs

En passant hebben we ook ontdekt dat in het rapport over de strategiemeeting
de uitwerking van de gewenste perceptie over WMNL bij partners ontbreekt. Ik
heb Ziko de foto van het papier gemaild. Ik hoop dat hij ook direct
http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Strategie/Report_Strategy_Workshop
_February_2011&action=edit&section=19 kan aanvullen :).

--
Siebrand Mazeland

M: +31 6 50 69 1239
Skype: siebrand