[WMNL Strategie] Presentatie strategie Wikimedia Nederland

Hay Kranen hay op bykr.org
Ma Apr 4 23:00:17 CEST 2011

Wie is het publiek? Als het gaat om mensen die nauw bij het proces zijn
betrokken denk ik dat er wel het e.e.a. zal moeten worden gedaan om de tekst
toegankelijk te krijgen, anders is het zware stof. Als het alleen voor
aanwezigen en het bestuur is denk ik dat er volstaan kan worden met een wat
technischer rapport.

Groet,
-- Hay