[WMNL Strategie] Presentatie strategie Wikimedia Nederland

Lodewijk lodewijk op effeietsanders.org
Zo Apr 3 21:24:28 CEST 2011

Hoi,

korte input: Ik denk dat less idd more is, maar dat soms een toelichting
verhelderend kan werken. Mijn inschatting is dat we toch wel op enkele
pagina's tekst uitkomen (incl die toelichting).

Wat mij betreft moet er sowieso een tekstversie komen. Dat is makkelijker op
te zoeken, uit te printen en te lezen. Daarnaast kan natuurlijk een
presentatie worden voorbereid. Speciaal drukken lijkt me niet nodig. Ik zie
daar in ons geval weinig meerwaarde in, maar laat me graag overtuigen.

Mvg, Lodewijk