[Wo2] Wo2 Verzamelmail, Volume 4, Nummer 1

Olaf Janssen Olaf.Janssen op KB.nl
Di Nov 10 13:14:16 CET 2015

Dag Arne,

Voor het Wikiproject Verzetskranten (https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Verzetskranten) zou een schrijfdag een optie kunnen zijn, zodra er genoeg artikelbeginnetjes gegenereerd zijn die door schrijvers aangevuld kunnen worden.

Met vriendelijke groet / With kind regards

Olaf Janssen

Wikipedia & open data coordinator

Koninklijke Bibliotheek - National Library of the Netherlands
olaf.janssen op kb.nl
+31 (0)70 3140 388
@ookgezellig
www.slideshare.net/OlafJanssenNL