[Wo2] Oproep voor ideeën schrijfmiddag NIOD in 2016

Arne Wossink wossink op wikimedia.nl
Di Nov 10 09:49:29 CET 2015

Beste iedereen,

Het NIOD heeft aangegeven graag een nieuwe schrijfmiddag te organiseren in
2016 rond het thema Tweede Wereldoorlog, wanneer mogelijk in samenwerking
met andere kennisinstellingen. Graag zouden ze daarvoor een thema uitzoeken
dat aansluit bij waar de Wikipedia-gemeenschap momenteel mee bezig is.

Ik kan mij zelf bijvoorbeeld voorstellen dat het interessant kan zijn om
een thema te kiezen dat aansluit bij contentdonaties die de afgelopen tijd
gedaan zijn, bijvoorbeeld de uitzendingen van Radio Oranje door Beeld &
Geluid.

Maar andere suggesties en ideeën zijn ook meer dan welkom, dus bij deze wil
ik daar dan ook een oproep voor doen!

Met vriendelijke groet,

Arne Wossink

Projectleider / Project Lead Wikimedia Nederland

Tel. +31 (0)6 11000505

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht