[Wle-nl] Vergadering volgende week 4 of 5 sept?

wjv weejeevee op gmail.com
Zo Sep 3 14:40:27 CEST 2017

Ik ga er ook vanuit dat de vergadering dinsdag wordt.
Mijn afspraak maandag kan ik nu niet meer afzeggen.

Groet, Wilma

Op 1 september 2017 om 22:03 schreef k.vliet op kpnmail.nl <k.vliet op kpnmail.nl>
: