[Wle-nl] Vergadering volgende week 4 of 5 sept?

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Vr Sep 1 22:03:30 CEST 2017

Wilma en ik gaan uit van dinsdag. Maandag ben ik in Wageningen en kan ik niet op tijd terug zijn.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : noldastraatman op gmail.com
Datum : 01/09/2017 13:48
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : [Wle-nl] Vergadering volgende week 4 of 5 sept?

    Hallo allemaal,

   Ciell had het van de week over de vergadering voor Project Natuur op maandag 4 sept. In mijn agenda en in de notulen staat dinsdag 5 sept. Waar rekenen jullie op? Maakt mij niet uit overigens.

  Groeten

 Nolda

         Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook:
         https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336

Website:
         www.chocinella.nl