[Wle-nl] Fwd: Uitnodiging stand op RAVON-dag / zat 11 november 2017

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Za Aug 19 20:13:01 CEST 2017

Beste mensen,

Is er nog animo om op de ravondag aanwezig te zijn met een kraampje met
Wikispullen?
Ik heb het vorig jaar ook gedaan en er is best interesse. Als er animo is,
doe ik ook mee.

Hartelijke groet

Sander

---------- Forwarded message ----------
From: Leonie Tijsma <tijsma op floron.nl>
Date: 2017-08-03 9:57 GMT+02:00
Subject: Uitnodiging stand op RAVON-dag / zat 11 november 2017
To: Leonie Tijsma <tijsma op floron.nl>

Beste heer, mevrouw,

Op zaterdag 11 november 2017 vindt de Landelijk dag van RAVON in Nijmegen
plaats.
Wij nodigen u hierbij van harte uit om met een stand aanwezig te zijn om uw
activiteiten onder de aandacht te brengen. Verkoop van goederen is mogelijk
(maar geen verkoop van dieren).

*Wat is de RAVON-dag?*
De RAVON-dag is de jaarlijkse lezingen- en ontmoetingsdag van Stichting
RAVON, die zich bezighoudt met het onderzoek naar en bescherming van
reptielen, amfibieën en vissen. Er komen jaarlijks rond de 350 bezoekers
vanuit het hele land die als vrijwilliger of beroepsmatig (provincies,
Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, adviesbureaus etc.) met de genoemde
diergroepen bezig zijn.
Programma en uitnodiging worden in september op de RAVON-website
vrijgegeven.

*Waar vindt de RAVON-dag plaats?*
De dag vindt plaats in het Linneausgebouw van de Radboud Universiteit,
Heyendaalseweg 137, te Nijmegen. Deze locatie is goed bereikbaar per auto
en openbaar vervoer.

*Zijn er kosten aan verbonden?*
De stand wordt u gratis aangeboden. Als standhouder ontvangt u bonnen voor
koffie/thee.
U dient zelf voor een lunch te zorgen. Er is een horecavoorziening aanwezig
waar u broodjes kunt kopen.
U kunt gratis parkeren.

*Wat heeft u mij als standhouder te bieden?*
U kunt kiezen uit één of meerdere tafels van 120x80 cm of 160x80 cm.
Op aanvraag is stroom en internetgebruik (WiFi) beschikbaar.
Bezoekers zullen uw stand bezoeken voor aanvang van het programma
(09.30-10.00 u) in de koffiepauze (11.00-11.45 u), de lunchpauze
(13.00-14.00 u) en theepauze (15.00-15.30 u).
Na afloop van de dag bent u van harte welkom op de gratis borrel die in het
aangrenzende Natuurplaza zal plaatsvinden.

*Wanneer kan ik opbouwen en afbouwen?*
Opbouwen kan vanaf 07.30 uur. Bezoekers arriveren rond 09.30 uur en het
programma start om 10.00 uur. Afbouwen kan na de theepauze om 15.30 uur.

*Ik wil als standhouder aanwezig zijn, hoe meld ik mij aan?*
Geef uiterlijk maandag 2 oktober per email aan Leonie Tijsma (
tijsma op floron.nl) door
·  of u als standhouder aanwezig wilt zijn
·  hoeveel tafels u nodig heeft en van welke maat
·  of u stroom nodig heeft en
·  of u een internetaansluiting nodig heeft.

Met vriendelijke groet,

Leonie Tijsma

*Leonie Tijsma*
Projectmedewerker RAVON & FLORON

*E* tijsma op floron.nl   *T *024-7410572
*W* www.floron.nl

*Bezoekadres*

Toernooiveld 1 *-* Natuurplaza
6525 ED Nijmegen

Postbus 9010 *-* 6500GL Nijmegen

*FLORON is een merknaam van Stichting RAVON*

*2017 is het jaar van 300 jaar planten kijken*

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) s.turnhout op soortenNL.nl <secretaris op voff.nl>
(t) 06 282 25 990
(w) www.soortenNL.nl <http://www.voff.nl/>
(fb) /soortenNL/ <https://www.facebook.com/soortennl/>

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen