[Wle-nl] taxonomie

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Za Aug 19 19:28:36 CEST 2017

all right, het snelste is dus de taxonomie op wikidata te publiceren.

voor de goede orde; de taxonomie die we onlangs op Gbif gepubliceerd hebben
geldt als de officiële Nederlandse taxonomie - maakt dit indruk op de
mensen die wikispecies modereren? Of kan ik dat beter gewoon laten rusten?

Hartelijke groet

Sander