[Wle-nl] fotoworkshop Hortus Botanicus te Leiden

Vr Aug 18 18:07:47 CEST 2017

Hoi Michelle,

Is de activiteit 's ochtends of 's middags? Ivm reistijd. En iemand heeft
mij in Montreal geleerd dat de middag een slecht moment is om in de natuur
te fotograferen, het licht is dan niet zo mooi, dus bij een
ochtendactiviteit wil je misschien eerst de tuin ingaan en daarna pas de
introductie commons geven?

Groetjes,
Ciell