[Wle-nl] fotoworkshop Hortus Botanicus te Leiden

Vr Aug 18 17:56:55 CEST 2017

Ga even overleggen, maar staat nog niets in de onze agenda, dus goede hoop
dat het kan.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/