[Wle-nl] fotoworkshop Hortus Botanicus te Leiden

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Do Aug 17 15:57:15 CEST 2017

Ha Michelle, ik heb 30 sept genoteerd in mijn agenda. Ben beschikbaar voor de begeleiding.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : boon op wikimedia.nl
Datum : 17/08/2017 13:22
Aan : Wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : [Wle-nl] fotoworkshop Hortus Botanicus te Leiden
 Beste allen,

  Enige tijd geleden was er sprake van een fotobijeenkomst in de Hortus Botanicus in Leiden. Deze kon indertijd niet doorgaan.

  Momenteel is er een nieuwe datum voorgesteld, namelijk zaterdag 30 september.

  Het programma blijft hetzelfde, waarbij eerst een introductie wordt gegeven op Wikimedia Commons, een korte workshop over fotografie en dan de tuin in om foto's te maken.

  Aangezien dit in het straatje valt van de natuurwerkgroep, vroeg ik me af of jullie bezwaar hebben op deze datum.

        Met vriendelijke groeten,

       Michelle Boon

       Event Organiser

       Wikimedia Nederland

       (ma, di, d
       o)

       Postadres:
        Bezoekadres:

       Postbus 167                                                Mariaplaats 3

       3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

       Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda.