[Wle-nl] fotoworkshop Hortus Botanicus te Leiden

Michelle Boon boon op wikimedia.nl
Do Aug 17 13:22:52 CEST 2017

Beste allen,

Enige tijd geleden was er sprake van een fotobijeenkomst in de Hortus
Botanicus in Leiden. Deze kon indertijd niet doorgaan.
Momenteel is er een nieuwe datum voorgesteld, namelijk zaterdag 30
september.

Het programma blijft hetzelfde, waarbij eerst een introductie wordt gegeven
op Wikimedia Commons, een korte workshop over fotografie en dan de tuin in
om foto's te maken.

Aangezien dit in het straatje valt van de natuurwerkgroep, vroeg ik me af
of jullie bezwaar hebben op deze datum.

Met vriendelijke groeten,

Michelle Boon
Event Organiser
Wikimedia Nederland

(ma, di, d*o)*

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*