[Wle-nl] Agenda vanavond 19.30 op Skype

Sandra Rientjes - Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Di Jul 25 16:15:03 CEST 2017

Hallo allen

Ik ben niet bij de vergadering vanavond dus even zo terugkoppeling over
mijn actiepunt mbt Natura2000:

Volgens mij bron:
- de EU zelf stelt geen eisen aan de openbaarheid van de achterliggende
informatie over beheer etc van N2000 gebieden.  Daarvoor gelden de regels
per Lidstaat.  De dataset Natura2000 gebieden
<https://data.overheid.nl/data/dataset/natura-2000-gebieden> in Nederland
is Publiek Domein

Groet,

Sandra

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht