[Wle-nl] Agenda vanavond 19.30 op Skype

Nolda Straatman noldastraatman op gmail.com
Di Jul 25 13:49:25 CEST 2017

Hierbij de agenda voor vanavond. Voel je vrij om iets toe te voegen als je
wat mist. Ik zie daar vanmiddag waarschijnlijk geen kans meer voor.

https://docs.google.com/document/d/1JeKQ6sZKdOXDuhVZ5OKN25lm8GNjYyKcQ2dQiMrqE1Y/edit?usp=sharing

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

nl.linkedin.com/in/noldastraatman/
Twitter @StraatmanNolda
Twitter @NoldasLifestyle