[Wle-nl] Aankondiging Themaweek Natuur voor nieuwsbrief

Wo Jun 28 09:44:59 CEST 2017

Hoi Denise,

Volgens mij was het wel de bedoeling dat mensen die konden toevoegen aan
Wikimedia Commons en we hebben het niet gehad over dingen toevoegen aan
artikelen, maar dat lijkt mij ook te kunnen. In principe hebben we gezegd
dat alles meedoet. De projectpagina van de themaweek is nog niet helemaal
klaar, dus daarvan kan het komen. Wij willen wel inzetten op het verbeteren
van bot-gegenereerde artikelen.

Ik hoop dat je er zo wat mee kunt, anders moeten we het nu nog gewoon
algemeen houden, of mogelijk reageert iemand anders van de werkgroep nog op
tijd.

Ik ga het in ieder geval afstemmen voor de andere teksten.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/