[Wle-nl] Aankondiging Themaweek Natuur voor nieuwsbrief

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Wo Jun 28 09:01:43 CEST 2017

Hoi Nolda,

Toch nu alvast een terugkoppeling, ik heb je tekst iets aangepast en in de
nieuwsbrief <https://nl.wikimedia.org/wiki/Nieuwsbrief/63> geplaatst, deze
staat ter goedkeuring door het bestuur klaar. De verzenddatum is 3 of 4
juli.

Het was me niet helemaal duidelijk wat je bedoelde met *Natuurlijk zijn ook
foto’s, filmpjes, geluidsfragmenten of andere kennis en informatie over
natuur van harte welkom. *

Bedoel je hiermee dat mensen die toe kunnen voegen aan artikelen of dat ze
ze toe kunnen voegen aan Wikimedia Commons, en zo ook kans maken op een
prijs? Dat laatste leek me onwaarschijnlijk omdat ik er op de projectpagina
niets over zie staan.

Wil je de aangepaste tekst nog 1 keer controleren? Indien mogelijk
uiterlijk morgenochtend, omdat ik de tekst nog langs Sandra Rientjes moet
laten gaan.

Ik hoor van je,

groetjes,
Denise

Denise Jansen
Communicatie en Community support
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*