[Wle-nl] Aankondiging Themaweek Natuur voor nieuwsbrief

Nolda Straatman noldastraatman op gmail.com
Vr Jun 23 12:56:06 CEST 2017

Hoi Denise,

Naar ik bergreep heb jij de PR met betrekking tot onze themaweek natuur
eind augustus van Sindy overgenomen. Vanuit de werkgroep zou ik zorgen voor
de teksten voor de verschillende kanalen. Voor de andere kanalen ben ik nog
bezig, maar van Sandra begreep ik dat de nieuwsbrief van Wikimedia er over
een paar dagen uit gaat. Dus de vraag of bijgevoegde tekst nog meegenomen
kan worden. Tevens een link naar de basistekst en andere teksten.
(Natuurlijk mag je het aanpassen.)

https://docs.google.com/document/d/1Id8PThoUwdznZkMOyYK1yJybW7vDd
qzjKVcuKtwXy6I/edit?usp=sharing

En een linkje naar beeld dat erbij zou kunnen, maar als je iets beters hebt
mag dat ook.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_nationale_parken_in_Nederland#/media/File:Biesbosch_1.jpg

Alvast bedankt

Hartelijke Groeten Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

nl.linkedin.com/in/noldastraatman/
Twitter @StraatmanNolda
Twitter @NoldasLifestyle