[Wle-nl] [Gendergap-nl] besteding donatie

Sandra Rientjes - Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Do Jun 15 14:49:42 CEST 2017

Hallo Elly,

Dank je wel voor het bericht. Goed om te horen.

Groet,

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht